52 345 92 01 

 

728 366 855

     

728 474 766 

                            galeria.medyczna@wp.pl

OTWARTE:

Poniedziałek-Piątek 9:00-17:00

Sobota                  10:00-13:00

Galeria Medyczna

 

Sklep Medyczny

ze Sprzętem

Ortopedyczno -Rehabilitacyjnym

mieści się przy ul.

Świętej Trójcy 11/23

w Bydgoszczy

    E- sklep

Katalogi

produktów do pobrania

Badanie Stóp

Szukaj

Dofinansowanie

01 października 2025

Regulamin

Regulamin zwrotów i reklamacji

 

Galeria Medyczna

ul. Świętej Trójcy 11/23, Bydgoszcz

tel. 52 345 92 01

1. Zwroty w sklepie stacjonarnym

  • Sklep medyczny prowadzi sprzedaż produktów o charakterze higienicznym oraz wyrobów medycznych.

  • Ze względów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia nie podlegają zwrotowi po wydaniu klientowi w szczególności:• wyroby chłonne (pieluchy, majtki chłonne itp.)• środki pomocnicze refundowane przez NFZ po zrealizowaniu zlecenia• produkty mające bezpośredni kontakt z ciałem (np. ortezy, wkładki, pończochy uciskowe, poduszki przeciwodleżynowe, opatrunki, inhalatory, nebulizatory)• produkty, które po otwarciu opakowania nie mogą być ponownie sprzedane z powodów higienicznych

  • Zwrot produktów możliwy jest wyłącznie gdy:• towar nie był używany• znajduje się w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu• z kompletną dokumentacją i dowodem zakupu

  • Zwrot powinien nastąpić w ciągu 14 dni od dnia zakupu.

2. Zwroty zakupów internetowych

  • Klient dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, z wyjątkiem produktów wymienionych poniżej.

  • Zgodnie z przepisami, z prawa odstąpienia wyłączone są produkty:• wyprodukowane lub zmodyfikowane na indywidualne zamówienie• służące ochronie zdrowia lub bezpieczeństwu i których ponowna sprzedaż naruszałaby higienę (np. wkładki, ortezy, produkty przeciwodleżynowe po otwarciu opakowania, materace, inhalatory używane)

  • Koszt odesłania towaru spoczywa na kliencie, chyba że sklep uzgodni inaczej.

  • Zwrot płatności następuje w ciągu 14 dni od pozytywnego przyjęcia zwrotu.

3. Reklamacje

  • Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową można zgłaszać osobiście, mailowo lub telefonicznie.

  • Klient powinien dostarczyć produkt oraz dowód zakupu.

  • Sklep rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni.

  • W przypadku uznania reklamacji sklep zapewni:• naprawę• wymianę na nowy towar• zwrot należności

4. Informacje dodatkowe

  • Zlecenia refundowane przez NFZ uznaje się za ostateczne po realizacji w systemie i nie ma możliwości ich zwrotu bez przyczyny reklamacyjnej.

  • Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu, jeśli produkt:• nosi ślady użytkowania• jest brudny lub uszkodzony• nie posiada kompletnego wyposażenia

Rezerwuj!

Katalogi

produktów do pobrania

Ortezy kolanowe

Wózki

Ortezy kończyn górnych

Ortezy kończyn dolnych

Transport

Pielęgnacja

Schodołazy

Poradnik Pacjenta

Zobacz nas na X-sie
Zapraszamy na Facebook Galerii Medycznej - Sklepu rehabilitacyjno-Ortopedycznego
Odwiedź Nas na Instagramie

Jesteśmy tu, by pomóc.

Napisz czego Potrzebujesz